dijous, 3 de desembre del 2015

NOTA JOAN

Avui pensant sobretot, he lligat caps, he relacionat tot el que m'has dit durant el curs i he entès el que m'has intentat dir (A bona hora). A part de lo dels concursos, que és un treball de recerca, la paraula ho diu, té poc valor que posi en un paper tot el que està en el meu cap. Per això insisties tant en tot el que era tema recerca, lo de la legislació, lo del documental. Pensava que com que era bo en això, posant tot el que està al meu cap podria optar a un 10, però no hi ha res de recerca, que és el que valoren. He cavat la meva tomba escollint això i no m'he adonat fins ara, però bé m'ho he passat bé i he après unes quantes lliçons hahaha
De tota manera, sense entendre el perquè, vaig intentar fer un documental, eh... Que segur que penses que sóc un capficat, que també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada