dimecres, 15 de juliol del 2015

DIA 6

Ja he parlat amb el cap del GEIF sobre el projecte i ha dit que ho consultaria amb l'assemblea. No li sembla mala idea, però necessito un permís especial per pujar als vehicles oficials, i si he d'anar amb ells a un foc, la cosa es complica.

Per altra banda, la cap tècnica de la Creu Roja amb la que vaig parlar, ja ha fet una reunió amb la resta de caps tècnics i han debatut la meva proposta. No puc posar el correu que m'han enviat per confidencialitat, però generalment m'han dit que és impossible gravar fins al setembre, ja que els caps estan molt poc actius per vacances i no poden controlar la situació.

Per altra banda han remarcat la importància dels drets d'imatge i que els seus voluntaris tenen un contracte d'anonimat, pel qual necessito un permís de cada un.

Jo he preguntat si podré gravar durant la festa major de Vilafranca del Penedès, ja que cau en 31 d'agost fins al 2 de setembre. Si no fos possible, un punt fort del reportatge quedaria suprimit.

Fins al setembre em dedicaré a preparar-ho tot per gravar i dedicar-me més a la part del Trec escrita.

NOTA JOAN: Joan vés-ho llegint tot que hi ha notes per tu importants... Començant per què no sé com fer la part escrita del Trec, no sé si es pot fer en format diari, si puc agafar tot el blog i posar-ho en un Word o no. En això necessito que em guiïs.

                              Al final anomenaré al Trec "El diari d'un fracassat"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada