divendres, 3 de juliol del 2015

DIA 3

Vaig enviar la carta al juny i no he obtingut resposta per part de Sitback Produccions. El festival ja ha començat i m'ha sigut impossible gravar sense permisos.

NOTA JOAN: Joan que cony faig. Busco un altre tema? Un altre festival? Arreglo l'altre guió? Està clar que és una estupidesa intentar seguir amb això i tenir un trec explicant sobre com he fracassat.

Amb més temps el podria haver fet del vijazz però ara ja no. No trobo més festivals accessibles i amb una data apropiada. Per altra banda podria canviar el guió del curtmetratge que volia fer però no se si em donarà temps, ja que el procés d'un curtmetratge és molt llarg. Però ho podria intentar. Tu que en penses?


També he pensat de fer un documental de la creu roja. Però no se si seria gaire interessant... Jo vaig pensant idees.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada