dissabte, 19 de setembre del 2015

DIA 13

El GEIF segueix sense respondre després d'insistir 4 cops. En tots els casos han dit que estaven interessats en el projecte, simplement havien de fer una reunió per confirmar-ho. Però he insistit molt en el fet que fessin aquesta reunió, i sempre deien que la farien aviat, per això, seguia esperant. Però després de 3 mesos, no puc seguir esperant.

Per altra banda, vaig fer una reunió el dia 17 amb la creu roja on vam estar parlant sobre el projecte. Ells estaven d'acord en fer-lo però al final he decidit que no ho faré per diverses raons: La primera és que ja no sortiria en el vídeo el GEIF, per tant es trenca la idea general del documental "Herois Anònims". Fer un documental Exclusiu de la creu roja no era el que volia. La segona és que em van dir que començaria a gravar la primera setmana de setembre, quan encara no havia començat el batxillerat, al final no em van deixar i em van posar la reunió el dia 17, dies després de començar l'institut. Gravar ara un documental sobre una organització de la qual no tinc el control seria molt difícil, ja que no puc decidir l'horari, i majoritàriament actuen als matins, horari en què jo estic ocupat.

Em vaig arriscar en triar el tema i he posat en mans alienes el meu trec, cosa que era necessari per poder fer aquest documental. Em va sortir malament i ho accepto. Ara toca buscar una solució i és el que he fet.

He buscat oportunitats per fer algun tipus de projecte audiovisual interessant i en vaig trobar una. Vaig descobrir un jove vilafranquí que és productor musical i que juntament amb un valencià i un Madrileny formen el Third Royale. Tres DJ que produeixen música electrònica de molt bona qualitat. Una de les seves cançons més famoses nomenada Faded Away, va ser promocionada pel famós DJ internacional Nicky Romero, el vuitè millor DJ del món i la cançó va passar a ser del segell discogràfic Grubby Haus Records.

Logo de Grubby Haus Records

Em vaig posar en contacte amb els tres productors per fer una proposta: Crear un videoclip per a la seva cançó Faded Away de forma gratuïta amb la finalitat de creixement mutu. Ells guanyen un bon videoclip fet per mi, un productor audiovisual amb diferents produccions d'èxit i anys d'experiència. Per altra banda jo guanyo el reconeixement d'haver fet el videoclip d'una cançó del seu nivell.

Portada de Third Royale - Faded Away

La resposta per part d'ells va ser totalment positiva i entusiasmada. Actualment seguim pensant en què mostrar en el videoclip, quina història volem explicar. Ha de ser un concepte senzill, que no s'hagi de prestar molta atenció per entendre-ho i que no ressalti per sobre de la cançó.

El tema es diu Faded Away, esvaït (Desvanecido en castellà). Per això hem pensat de representar una persona que està en una situació trista. Es poden donar mil situacions: Malaltia, assetjament escolar, drogues, psicologia. La qüestió és que la persona s'esvaeix en si mateixa, però al final aconsegueix superar-ho i viu la vida d'un altra manera.

Escoltar Third Royale - Faded Away

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada